Την αντιπροσωπεία υποδέχθηκε στο ΚΕΤΘ, ο Διοικητής του Κέντρου Ταξίαρχος κ. Βασίλειος Παπαδόπουλος. Κατά την επίσκεψη πραγματοποιήθηκε ενημέρωση, επίσκεψη στους χώρους της Σχολής Τεθωρακισμένων (πολεμικό παίγνιο «ΙΑΝΟΣ» -στατική επίδειξη αρματικού δυναμικού) και τους Εξομοιωτές Αρμάτων του Κέντρου Εξομοιωτών. Τέλος πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο χώρο του Μουσείου Αρμάτων του ΚΕΤΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου