ΚΕΤΘ-ΑΥΛΩΝΑΣ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΒΙΝΤΕΟ: υποβρύχια...τανκς! Πως "κολυμπάνε" τα ρωσικά Τ 90

Τα Τ 90 του ρωσικού στρατού δεν σταματούν πουθενά. Ακόμη και σε δύσκολα υδάτινα κωλύματα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του RIA NOVOSTI oδηγοί τανκς εκπαιδεύονται στην “υποβρύχια οδήγηση” πέντε μέτρα κάτω από το νερό! Τα μέτρα ασφαλείας βέβαια σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά υπάρχουν , ειδικά για τους οδηγούς που δοκιμάζουν την πρώτη τους ...κατάδυση με το T 90.

Το T 90S στην έκθεση IDEX 2013

Η Διεθνής Έκθεση Αμυντικού Υλικού IDEX 2013 στο Αμπου Νταμπι ειχε πολλές εκπλήξεις. Αν και στην Έκθεση βρίσκεται κι ενα ελληνικό Leopard η έκπληξη ηταν το ρώσικο άρμα μάχης T 90S. Η παράδοση των Ρώσων στην κατασκευή αρμάτων μάχης συνεχίζεται με το T - 90S. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε το T-90S και ενα τεθωρακισμένο οχημα μεταφοράς προσωπικού KRAZ. Το T-90S - όπως εχουμε συνηθίσει απο τα ρώσικα άρματα μάχης και τον πρωκάτοχο του το T 90 - κλέβει την παράσταση στο συναρπαστικό κλιπάκι απο την Διεθνη Εκθεση.






Κοινό σκάφος για όλα τα τεθωρακισμένα οχήματα του αποκτά ο ρωσικός Στρατός




Την αξιοποίηση του σκάφος του υπό ανάπτυξη άρματος μάχης ARMATA ως ένα όχημα το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη άλλων συστημάτων όπως αυτοκινούμενα αντιαεροπορικά συστήματα, αυτοκινούμενο πυροβολικό, οχήματα ΡΠΒΧ, ανακοίνωσε ο Ρώσος Α/ΓΕΣ στρατηγός Vladimir Chirkin.
Σύμφωνα με τον Ρώσο υπουργό Άμυνας το σκάφος το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για το νέο άρμα μάχης ARMATA θα αποτελέσει επίσης της βάση για το νέο ΤΟΜΑ για τα τεθωρακισμένα οχήματα μηχανικού, το νέο ΤΟΜΠ, και τα οχήματα υποστήριξης των αρμάτων του ρωσικού Στρατού.
Ουσιαστικά το νέο όχημα θα αποτελέσει την κοινή πλατφόρμα για το σύνολο των ερπυστριοφόρων τεθωρακισμένων οχημάτων του ρωσικού Στρατού.
Το πρωτότυπο του ARMATA θα παρουσιαστεί το 2013 στην έκθεση στρατιωτικού υλικού που πραγματοποιείται στο Nizhny Tagil.
Όπως δήλωσε ο Διευθυντής του εργοστασίου UralVagonZavod ο ρωσικός Στρατός θα παραλάβει 2.300 τεθωρακισμένα οχήματα με βάση το σασί του ARMATA μέχρι το 2020



Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Cyprus National Guard - T-80U Main Battle Tank

Ιππικό - Τεθωρακισμένα : Από την αρχαιότητα έως σήμερα

Το βιντεο αυτο αποτελει μια προσπαθεια να γινει γνωστοτερη η πλουσια ιστορια του οπλου του Ιππικου -Τεθωρακισμενων.Η Ελλαδα, χωρα με την πλεον πλουσια ιστορια στην Ευρωπη και σε ολο τον κοσμο - ηταν απολυτως φυσικο να διαθετει Ιππικο,αναλογου φημης και ιστοριας. Δυστυχως ο χρονικος περιορισμος των δεκα λεπτων απο το ΥΤ,αποτελεσε τροχοπεδη στην πληρεστερη παρουσιαση του οπλου με περισσοτερα ιστορικα στοιχεια και φωτογραφικο υλικο.Γι΄αυτο λοιπον ζητω την κατανοηση σας και επιφυλασομαι για την καλλιτερη παρουσιαση του οπλου - ανα εποχη - στο εγγυς μελλον. Η ολη αυτη προσπαθεια αφιερωνεται σε ολους τους Ελληνες Μαυροσκουφηδες.

Παράδοση – Παραλαβή Διοίκησης Κέντρου Εκπαιδεύσεως Τεθωρακισμένων


Ρεπορτάζ Λιβέριος Πετρίδης
Την Τετάρτη 27 Μαρτίου έγινε η παράδοση και παραλαβή διοίκησης του Κέντρου Εκπαιδεύσεως Τεθωρακισμένων στο Στρατόπεδο Επιλάρχου Μελίδη, στον Αυλώνα, όπου και εδρεύει. Την διοίκηση παρέδωσε ο αποχωρών Ταξίαρχος (ΤΘ) κ. Βασίλειος Δοκμετζόγλου, στον παραλαμβάνοντα τη διοίκηση Ταξίαρχο (ΤΘ) κ. Βασίλειο Παπαδόπουλο, παρουσία του ΔΙΤ/ΓΕΣ Υποστρατήγου κ. Δημητρίου Θωμαΐδη, με τις ευλογίες της εκκλησίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιλίου και Πετρουπόλεως κ.κ.Αθηναγόρα εν ενεργεία, και εν αποστρατεία Αξιωματικών και φίλων.Την πολιτεία εκπροσώπησε ο Δήμαρχος Ωρωπού κ. Γιάννης Οικονομάκος.
 Συγκεκριμένα, ο επί διετία Διοικητής του “λίκνου των τεθωρακισμένων” το ΚΕΤΘ στον Αυλώνα Ταξίαρχος κ. Βασίλειος Δοκμετζόγλου, αναλαμβάνει νέα καθήκοντα ως ΔΙΠΑ/ΓΕΣ. Στην ανάγνωση της Η/Δ του τόνισε το γεγονός, ότι παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, η εκπαίδευση των μαυροσκούφηδων είναι πολύ καλή, αλλά, “...πέρα απ' το καλό υπάρχει το καλύτερο” τόνισε χαρακτηριστικά.
 Ο παραλαβών τη διοίκηση, Ταξίαρχος (ΤΘ) κ. Βασίλειος Παπαδόπουλος υποσχέθηκε να συνεχίσει το δύσκολο έργο που του ανατέθηκε, προσπαθώντας το καλύτερο για το Όπλο.
 Μετά την υποστολή του λαβάρου του αποχωρούντος και έπαρση του λαβάρου του παραλαμβάνοντος διοικητού, ακολούθησε παρέλαση ενόπλου τμήματος. Η συνέχεια στη δεξίωση που δόθηκε στη Λέσχη Αξιωματικών με ανταλλαγή αναμνηστικών και ευχάριστη συζήτηση με παλιούς και νέους συναδέλφους.
 Ευχόμαστε στους κ.κ. Δοκμετζόγλου και Παπαδόπουλο, καλή επιτυχία στα νέα καθήκοντά τους.
Σε πρώτο πλάνο διακρίνονται ο Στρατηγός Κων. Ζιαζιάς, ο Δήμαρχος Μώλους και Αγ. Κωνσταντίνου Αντιστράτηγος ε.α. κ. Ευάγγελος Τετριμίδας και ο πρόεδρος του ΣΑΑΙΤΘ Υποστράτηγος ε.α. κ. Χρ. Παπαδογεωργόπουλος

M60A3TTS2 - HELLENIC ARMY